Νέα εταιρεία στη Βουλγαρία ή μεταφορά σε εμάς

Αγαπητέ συνεργάτη ,

Σε ευχαριστούμε για την επιλογή και την εμπιστοσύνη στην Accounting Hellenic Ltd ή στην εταιρεία Accounting Hellenic Sofia Ltd για την δημιουργία της Βουλγάρικης Εταιρείας σας.

Με την δημιουργία της εταιρείας σας παρέχουμε :

  • Ηλεκτρονικό αρχείο (Excel) συμπληρωμένο από εμάς με τα στοιχεία της εταιρείας για την έκδοση τιμολογίου (Χρειάζεστε μόνο την εφαρμογή Excel και έναν απλό εκτυπωτή χωρίς να χρειάζεται φορολογικός μηχανισμός ή οποιαδήποτε άλλη θεώρηση). Και 1 ηλεκτρονικό αρχείο (Word) για την έκδοση CMR (δελτίο αποστολής διεθνών μεταφορών) που είναι απαραίτητο να συνοδεύεται με κάθε τιμολόγιο που θα εκδόσουμε. Η ενημέρωση για τον τρόπο έκδοσης θα γίνεται από εμάς.
  • 1 τιμολόγιο ώστε να το έχετε σαν υπόδειγμα το πως πρέπει να συμπληρώσετε τα δικά σας, και 1 cmr (δελτιο αποστολής διεθνών μεταφορών σαν υπόδειγμα)
  • 2 σφραγίδες της εταιρείας σας (Η μία σας παρέχεται για το σφράγισμα των τιμολογίων καθώς και άλλων εντύπων της εταιρείας σας και η 2η παραμένει στο γραφείο μας για τις λογιστικές υποχρεώσεις που σας παρέχουμε).

Στο δικό μας μηνιαίο κόστος σαν εταιρεία σας παρέχουμε :

  1.  Διεύθυνση (Φορολογική έδρα της εταιρείας σας). Υπηρεσία ΔΩΡΕΑΝ
  2.  Λογιστική κάλυψη από τις εταιρείες μας Accounting Hellenic Ltd - Accounting Hellenic Sofia Ltd .
  3.  Συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Τρόπος Επικοινωνίας μαζί μας

 

Τρόποι επικοινωνίας για την δική σας εξυπηρέτηση

  1. Κάντε Σύνδεση στη περιοχή πελάτη με τους κωδικούς που σας έχουμε δώσει.
  2. Επιλέξτε Υποστήριξη
  3. Συμπληρώστε την φόρμα

Accounting Αρμόδιο τμήμα για συλλογή και διανομή statement  και παραστατικών από πελάτες

Payment  Υπεύθυνο τμήμα εσόδων

Service Εξυπηρέτηση πελατών

Support Εξυπηρέτηση πελατών, ανανέωση ηλεκτρονικής υπογραφής, ασφάλειας αυτοκινήτου

Info επικοινωνία με Χατζηχρήστου Νικόλαο

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

  • Τηλεφωνικό. κέντρο: 2310 280055 (Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 με 17:00 )
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας με Χατζηχρήστου Νικόλαο 698 102 1111 

Για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας σας, σας κοινοποιούμε τις

υποχρεώσεις σας απέναντί μας:

Τιμολόγια – Παραστατικά αποστολή.

  • Το αργότερο μέχρι την 4η μέρα του εκάστου μήνα θα πρέπει να παραλαμβάνουμε εμείς μέσω e-mail ή ανέβασμα μέσω της εφαρμογής που σας έχουμε δώσει κωδικούς στο αρμόδιο τμήμα accounting@accountinghellenic.com  όλα τα τιμολόγια αγοράς και πώλησης, καθώς και τα τραπεζικά statements της εταιρίας σας του προηγούμενου μήνα.

*****Σε περίπτωση καθυστέρησης από εσάς τις αποστολής των τιμολογίων είμαστε υποχρεωμένοι να μην τα καταχωρήσουμε και αυτό μπορεί να φέρει πρόστιμα για εσάς από την εφορία τις Βουλγαρίας.

Προγραμματισμένες ετήσιες χρεώσεις

  • Ανανέωση ηλεκτρονικής υπογραφής. Μία φορά τον χρόνο ημερολογιακά από την ίδρυση τις εταιρείας σας θα σας έρχεται αυτόματα από το σύστημα ενημερωτικό e-mail για την λήξη τις ηλεκτρονικής σας υπογραφής. Μας το κάνετε προώθηση και εμείς κάνουμε χρέωση στη καρτέλα σας 60 ευρώ (ανανέωση για 1 χρόνο) που είναι το κόστος ανανέωσης και γίνεται η ανανέωση αφού έχει εξοφληθεί το ποσό αυτό από εσάς.

 

  • Πληρωμή δήλωσης – δημοσίευσης έτους. Αρχές Ιανουαρίου εκάστου έτους γίνεται χρέωση στη καρτέλα σας 95 ευρώ για την δήλωση τις εταιρείας σας και την δημοσίευση της! Το ποσό αυτό θα πρέπει να εξοφληθεί ΑΜΕΣΑ ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η υπηρεσία.

                             Εταιρείες με τυχών υπόλοιπα δεν προχωράμε στην δήλωση και δημοσίευση.

 

  • Ανανέωση ταμειακής μηχανής (εφόσον υπάρχει). Αν τυχόν έχει χρειαστεί και έχουμε αγοράσει ταμειακή μηχανή για την εταιρεία σας αυτή χρειάζεται ανανέωση 1 φορά τον χρόνο ημερολογιακά από την ημέρα απόκτησης. Το κόστος ανανέωσης είναι 150 ευρώ και πρέπει να πληρώνεται και να γίνεται η ανανέωση ΠΑΝΤΑ πριν από την λήξη της ώστε να μην υπάρχουν επιπλέων χρεώσεις.

 

Προγραμματισμένες μηνιαίες χρεώσεις

  • Ασφαλιστικές εισφορές Διευθυντή. Μία φορά

 

  • Ασφαλιστικές εισφορές προσωπικού. Αρχές

 

Λογαριασμοί κατάθεσης λογιστικών και άλλων υπηρεσιών.

 

  • Από 1 έως 4 εκάστου μήνα κατάθεση μηνιαίου κόστους συντήρησης της εταιρείας σας.
  • 3 εύκολοι τρόποι πληρωμής σε λίγα μόνο κλικ με την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα!
    Και στους 3 τρόπους η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα με την κάρτα σας με 100% ασφάλεια και άμεση ενημέρωση σε εμάς και στην καρτέλα σας!

  • Ή με το Stripe, απευθείας από την χρέωση που έρχεται στο mail σας και ταυτοχρόνως αυτόματης ενημέρωσης της καρτέλας σας μέσα από το σύστημά μας!

  • Συνδεθείτε στη περιοχή πελατών, πατήστε επάνω σε οποιαδήποτε χρέωση υπάρχει, αλλάξτε το ποσό ή πληρώστε ολόκληρη τη χρέωση! Άμεσα μετά τη πληρωμή θα ενημερωθεί και η καρτέλα σας!

  • Σύνδεση στη περιοχή πελάτη
    Μεταβείτε στη σελίδα πληρωμών και επιλέξτε τη πληρωμή που θέλετε! Η πληρωμή θα εμφανιστεί στη καρτέλα σας από εμάς το αργότερο σε 48 ώρες! Θέλετε να πληρώσετε κάποιο άλλο ποσό; Ενημερώστε μας στο 2310 280055 και άμεσα θα σάς στείλουμε την ανάλογη πρόσκληση για πληρωμή.

 

  • Ή με MyPOS, από τις προσκλήσεις που σάς στέλνουμε ή και απευθείας από την σελίδα πληρωμών , που είναι η ακόλουθη:https://uslugagr.gr/paymentbg/ 

 

Σε υπηρεσία που δεν υπάρχει μέσα στον τιμοκατάλογό μας Σε περίπτωση διαφορετικής υπηρεσίας η ποσού επικοινωνήστε μαζί μας ανοίγοντας ένα ticket εξυπηρέτησης ώστε να σας στείλουμε link με το ανάλογο ποσό πληρωμής από την κάρτα σας.

Μεταφορά μέσω τραπεζικών λογαριασμών:

ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ USLUGAgr

5215091213987 ΟΨΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

GR7301722150005215091213987

ΒIC/SWIFT: PIRBGRAA

Address  : Mitropoleos 27 , 54624 , Thessaloniki 

 

MYPOS Europe Ltd /ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

Λογαριασμός σε EURO

Όνομα: USLUGA GR MONOPROSOPI I.K.E.

IBAN: BG28INTF40015080339324

IBAN με το ίδρυμα : iCard AD

Αριθμός λογαριασμού : ‎‎50803393243

SWIFT: INTFBGSF

Address  : Mitropoleos 27 , 54624 , Thessaloniki 

 

MYPOS Europe Ltd /ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

Λογαριασμός σε BGN

Όνομα: USLUGA GR MONOPROSOPI I.K.E.

IBAN: BG93INTF40015088869207

IBAN με το ίδρυμα : iCard AD

Αριθμός λογαριασμού : 50888692071

SWIFT: INTFBGSF

Address : Mitropoleos 27 , 54624 , Thessaloniki 

 

Το ποσό της λογιστικής κάλυψης αλλάζει αν έχετε  τιμολόγια το μήνα βάση τιμοκαταλόγου υπηρεσιών). Και ακόμα αλλάζει αν έχετε ασφαλιστική κάλυψη στην Βουλγαρία με ΕΠΙΠΛΕΟΝ 100 ευρώ ανά μήνα Το ποσό αυτό το πληρώνεται απευθείας μέσω WEB με βοήθεια από εμάς και ΟΧΙ μαζί με τις λογιστικές υπηρεσίες.

  • Πριν να εκδώσουμε κάποιο τιμολόγιο σε πελάτη θα πρέπει να επισκεφτούμε την ιστοσελίδα http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=el βάζοντας τα στοιχεία της δικής σας εταιρείας αλλά και το ΑΦΜ του πελάτη σας ώστε να δείτε αν έχει κοινοτικό ΑΦΜ και η έκδοση του τιμολογίου να γίνει ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ. Σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να πουλήσετε με ΦΠΑ 20% που υπάρχει στην Βουλγαρία.
  • Το κόστος συντήρησης της εταιρείας σας ΧΩΡΙΣ ασφαλιστική κάλυψη είναι στα 75 ευρώ έως 110 ευρώ τον μήνα.(έως 20 τιμολόγια) (λογιστική κάλυψη, συμβουλευτικές υπηρεσίες, μικρές εξυπηρετήσεις τηλεφωνικές, ή μέσα στο Sandanski, Blagoevgrad ή στην Sofia και παροχή ΔΩΡΕΑΝ φορολογικής έδρας από εμάς)

Στα στοιχεία του καταθέτη θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη της Βουλγάρικης εταιρείας σας.

  • Στις 14 Μαρτίου καταθέτουμε την δήλωση σας για το προηγούμενο οικονομικό έτος και έως 31 Μαρτίου πρέπει να έχετε καταθέσει ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ που πρέπει να πληρώσετε στη Βουλγάρικη εφορία για το κλείσιμο του έτους. 

Όλες τις υπηρεσίες μας με το ανάλογο κόστος μπορείτε να τις βλέπετε πατώντας το παρακάτω σύνδεσμο.

ΕΔΩ

Όλες οι υπηρεσίες προπληρώνονται.

Όλες οι διευθύνσεις από τα γραφεία μας είναι ΕΔΩ

 

 

Με εκτίμηση για την

Accounting Hellenic LTD - Accounting Hellenic Sofia LTD - Balkan Company LTD

Balkan Company Services LTD - Accounting Sofia BG LTD

Chatzichristou Nikolaos

 

 

Βρήκατε το συγκεκριμένο άρθρο χρήσιμο?